loading...

پستانك اونت چيست و چه كاربردي دارد ؟

معرفي كاربرد پستانك هاي اونت و معرفي بهترين پستانك هاي حال حاضر

بازدید : 145
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

چگونه كودك خود را از پستانك فيليپس اونت خاموش كنيدارسال شده در 25 نوامبر 2013 توسط مدير
اگر فرزند شما هرگز به پستانك خود نرفت ، خود را خوشبخت بدانيد. مي بينيد كه شكستن عادت پستانك كار ساده اي نيست. پستانك ها يا شيريني ها همانطور كه غالباً خوانده مي شوند ، از غريزه طبيعي كودك براي مكيدن راحتي استفاده مي كنند. آنها به خوبي به بسياري از نوزادان خدمت مي كنند و در جالب ترين ساعات آنها را تسكين مي دهند. آكادمي اطفال آمريكا حتي آنها را به عنوان روشي براي مقابله با بيماري ايدز در نوزادان بسيار جوان توصيه مي كند. آنها ، با اين حال ، چيزي از ماندگاري قابل قبول دارند. در يك سالگي ، بسياري از متخصصان كودكان ، لگد زدن به عادت بد بو را توصيه مي كنند زيرا استفاده از آن در يك سال گذشته مي تواند منجر به مشكلات دندانپزشكي يا گفتار در جاده شود. آنچه اكنون چنين كمك بزرگي است مي تواند كاملاً مانع شود ، به اين معني كه بايد در بعضي مواقع وابستگي پستانك را پايان دهيد. البته هيچ راهي براي توضيح اين موضوع در مورد يك ساله شما وجود ندارد. درعوض ، شما بايد از روشي استفاده كنيد كه به شما امكان مي دهد كودك خود را از بوقلمون خود جدا كنيد.
تركيه سرد
اولين روشي كه مي توانيد امتحان كنيد بوقلمون سرد است. تمام پستانكهاي موجود در خانه را جمع كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه هيچكدام از اسباب بازيها در آن مخفي نشده اند يا در پشت ضربه گيرهاي مخفي پنهان نيستند ، و ببينيد كه چگونه مي گذرد. گاهي اوقات ، باور كنيد يا نه ، اين بدون دردسر كار مي كند. دليل اين امر مي تواند اين باشد كه كودكان يك ساله مي شوند ، ديگر نيازي به مكيدن ندارند ، بنابراين اگر به پستانك از نظر عاطفي وابسته نباشند ، ممكن است فقط آن را فراموش كنند. اين اتفاق اغلب نمي افتد ، اما ارزش عكس گرفتن دارد.

روش سه روزه
اگر كودك شما از لگد زدن بوقلمون عادت Paci پذيرايي نكرد ، خريد پستانك اونت روش سه روزه را امتحان كنيد. اين خصوصاً براي كودكاني كه كمي بزرگتر هستند ، خوب كار مي كند. با اين تكنيك ، روز اول به فرزند خود مي گوييد كه مي توانيد ببينيد او چقدر بزرگ مي شود و مي دانيد كه او مي خواهد بچه بزرگ باشد. سپس ، به او مي گوييد كه مي خواهيد او در سه روز تلاش كند تا از بوقلمون خود رها شود. اين موضوع را واقعاً بگوييد و با شكستن اين خبر بسيار خوشحال و هيجان زده شويد. سپس ، در روز دوم ، به فرزند خود بگوييد كه فردا "روز بزرگ" است. روز دوم اين كار را به او بگوييد. در روز سوم و آخر ، فرزند خود را درگير در يك شكار اسكراب كنيد تا همه شيريني هاي موجود در خانه را جمع آوري كرده و توضيح دهد كه آنها بازيافت مي شوند و در اسباب بازي هاي جديد ساخته مي شوند. حتي ممكن است بخواهيد پس از اين كار برود و كودك خود را به يك اسباب بازي ببخشد تا بتواند احساس كند شكم او هنوز به شكلي جديد با او است. با اين روش شما قرار است مثبت بمانيد و از آن پيروي كنيد ، حتي اگر فرزند شما اعتراض كند. تئوري اين امر اين است كه كودك شما به تدريج به اين ايده عادت مي كند و اين نبايد بيشتر از 48 ساعت طول بكشد تا فرزند شما بعد از روز سوم از دست دادن خود برود.
قطع كردن
اگر ترجيح مي دهيد پستانك را آهسته تر از بين ببريد ، مي توانيد از روش برش استفاده كنيد. ابتدا مطمئن شويد كه پستانك در تمام مدت در دسترس نيست. در حقيقت ، شما بايد شروع به نگه داشتن كباب ها در كابينت بالا از ديد كودك كنيد. هنگامي كه فرزند شما به بويك احتياج ندارد ، زيرا او هيچ مشكلي ندارد ، آن را از او دور كنيد. اگر او اين درخواست را كرد ، ببينيد كه آيا مي توانيد او را با چيز ديگري منحرف كنيد. اين زمان بسيار خوبي براي شكستن يك اسباب بازي جديد يا بازي جديد است. سعي كنيد فقط پستانك را در مواقع سختي زياد به كودك خود بدهيد و بخوابيد. سپس ، آن را فقط زماني فراهم كنيد كه وقت آن رسيده باشد كه كودك كوچك شما به آنجا برود

خواب. كودك شما به آرامي عادت مي كند كه با استفاده از اين پستانك فيليپس روش پستانك نداشته باشد. اگر روال روزمره را هنگامي كه شروع به استفاده از روش برش مي كنيد ، تغيير مي دهيد ، پذيرش فرزندتان را ساده تر مي كند. از آنجا كه روال كودك متفاوت است ، او روزهاي خاصي از روز را با binky مرتبط نمي كند - همه چيز جديد خواهد بود. هنگامي كه زمان آن رسيده است كه از خواب بيدمشك در هنگام خواب خودداري كنيد ، ممكن است بخواهيد يك پتو يا حيوان پر شده جديد را براي خوابيدن ، يا يك اسباب بازي موسيقي براي گهواره خود معرفي كنيد.
روش "چه كسي ، من؟"
اگر مي خواهيد روشي يكنواخت تر باشد ، مي توانيد سوراخ هاي پين را در شيريني هاي كودك خود قرار دهيد. مطمئن شويد كه پين ​​استريل است و تنها نازكترين سوراخ در نزديكي پايه لاستيك است. اگر سوراخ هاي بسيار ريز را در شيريني ها قرار دهيد ، وي از مكيدن رضايت نخواهد داشت زيرا لامپ به اندازه هوا پر نخواهد شد. فرزند شما ممكن است فكر كند كه شكسته است يا اينكه ديگر آن را دوست ندارد و به سادگي استفاده از آن را متوقف مي كند. هنگام استفاده از اين روش ، هيچ تقصيري براي از بين رفتن بد بو نخواهيد داشت.
در پايان ، اگرچه بهتر است كودك شما قبل از برقراري ارتباط عاطفي با آن ، از پستانك خود رها كند ، اما نبايد دليلي براي استرس زياد باشد. از اين گذشته ، بيشتر بچه ها با سه يا چهار سالگي به طور مايل خود را ترك مي كنند. از آنجا كه كودكان همواره مهارتهاي مقابله اي جديدي را تجربه مي كنند ، به طور طبيعي مي توانند به راحتي خود را از دست بدهند. از آنجا كه كودك شما بايد در همان زمان ، از بسياري چيزهاي ديگر مانند پرستاري و / يا بطري و پوشك خود دست بكشد ، اگر بيش از حد به عنوان راحتي به آن وصل شود ، محروم كردن او از پستانك خود ممكن است خيلي زياد باشد. شي. اگر اينگونه باشد ، متخصصان اطفال مانند دكتر كارن برش از كاروليناي شمالي مي گويند كه خوب نيست پستانك آخرين چيزي باشد كه به كنار مي رود.

پستانداران - از آنها استفاده كنيد ، سپس آنها را از دست دهيدمتخصصان نسبت به استفاده طولاني مدت از ساروجها هشدار مي دهند
خواه فرزند اول شما باشد يا فرزند سوم شما ، يك نوزاد متولد شده پستانك ارتدونسي اونت ، شادي كامل و همچنين هجوم احساسات و مسئوليت را به همراه خواهد داشت. به احتمال زياد شما برخي از كارهاي خانه را انجام داده ايد ، و در مورد مراقبت از اين بسته كوچك و گرانبها مطالعه كرده ايد. يك پستانك يا دو احتمالاً به همراه تمام ملزومات ديگر درون كيسه پوشك پر شده است. همه شيرخوارها به پستانك نمي روند ، برخي ترجيح مي دهند انگشت شست خود يا انگشتان دست والدين باشند ، در حالي كه برخي ديگر نيازي خاصي به چيزي ندارند.
دلايل استفاده از پستانك در اوايل ماهمطالعات نشان داده اند كه استفاده از آن خطر ابتلا به سندرم مرگ ناگهاني نوزادان (SIDS) را كاهش مي دهد.پستانك ها مي توانند به نوزادان كمك كنند تا خودشان را تسكين دهند و رفلكس مكش را راضي كنند.هنگامي كه شما آماده شير دادن به كودك هستيد ، راحت تر از پستانك از انگشت شست خود راحت است.اما محدوديت هاي استفاده و مدت زمان استفاده بايد در نظر گرفته شود. اين همان چيزي است كه متخصصان مي گويند.
متخصص اطفالآكادمي اطفال آمريكا نشان مي دهد كه بچه ها چند ماه قبل از اولين سال تولد خود از پستانك جدا مي شوند. والدين بايد مراقب باشند كه فرزندانشان بيش از حد از پستانك ها استفاده نكنند يا وابستگي بيش از حد نداشته باشند. دوده بايد نياز شديد به مكيدن را برآورده كند ، نه اينكه جايگزين يا تأخير كند.
هيچ مطالعه اي مزاياي استفاده طولاني مدت از پستانك و / يا بطري را نشان نمي دهد. نوزادان بايد بتوانند از تعامل با ديگران ، در درون خود يا از منابع خارجي (پتو ، حيوان مورد علاقه پر شده و غيره) راحتي پيدا كنند. والدين بايد به فرزندانشان كمك كنند كه رشد خود به خودي خود را بدون استفاده از پستانك كننده ها افزايش دهند.

عفونت گوش و تأثير بر درك اطلاعات شنيداريعلاوه بر اين ، مطالعات ، استفاده از پستانك را با خطر سه برابر بيشتر از عفونت گوش مرتبط كرده است. يك مطالعه پستانك التراسافت اونت نشان داد كودكاني كه از پستانك استفاده نمي كنند 33٪ كمتر از عفونت گوش مياني را نشان مي دهند. بيش از دو عفونت گوش در طي يك سال قبل از سن 2 سالگي مي تواند تأثير معني داري بر رشد كافي گفتار و درك اطلاعات شنيداري داشته باشد.
مكيدن مداوم روي پستانك باعث مي شود لوله هاي شنوايي به طور غير طبيعي باز شوند و اين باعث مي شود تا ترشحات از گلو به داخل گوش مياني سرازير شود. اين انتقال باكتريها در ترشحات ممكن است منجر به عفونت گوش مياني شود.
آسيب شناس گفتار-زبانگفتار و زبان درماني اين موقعيت انجمن شنوايي گفتار و زبان آمريكا (ASHA) است كه استفاده بيش از حد از پستانك مي تواند در ايجاد گفتار اختلال ايجاد كند. غالباً باعث مي شود كه زبان بين دندانها به جلو بپيچد و باعث شود كه دندانهاي فوقاني به سمت لب بپيچد ، يا به وجود مي آيد كام كام باريك.
پستانكها مي توانند در ايجاد حركت نوك زبان مورد نياز براي برخي از توليدات صدا دخالت كنند. استفاده بيش از حد از پستانك در صورت استفاده طولاني تر از مقدار توصيه شده ، بر مهارت گفتاري كودكان تأثير مي گذارد.

تأخير در لفظ هاي مناسباگر دهان كودك هميشه با پستانك اشغال شده باشد ، مي تواند تاخير در لفظ هاي مناسب (نوازش و تقليد اصوات) و رشد زبان بيان داشته باشد. صحبت با پستانك در دهان ، حركت حركتي صدا صدا را تحت تأثير قرار مي دهد. كودكان مي توانند به جاي تلاش براي استفاده از اصوات و كلمات ، پستانك را در نظر بگيرند و به نيازهاي خود برآورده كنند و به پيشرفت ارتباطي بهتر منجر شود.
دندانپزشكدندانپزشك انجمن دندانپزشكي آمريكا (ADA) اظهار پستانك خرسي اونت مي دارد در صورت استفاده از دستگاه هاي پستانك ، بعد از سن 2 سالگي ، خطر ابتلا به دندان هاي بيرون زده و نيش نامناسب وجود دارد ، كه اين امر بر توليد گفتار نيز تأثير مي گذارد. استفاده طولاني مدت مي تواند بر ترازبندي دندانها و تغيير در شكل سقف دهان مؤثر باشد.
تأثيراتي بر توسعه و تنظيم گفتارشيرخوار شما موجودي ريز و درشتي است كه نياز به مراقبت و توجه زيادي دارد و در بسياري از مواقع استفاده از مشروبات الكلي براي پستانك وجود دارد. با اين وجود والدين بايد در نظر بگيرند كه كي ، كجا و چرا پستانك مورد استفاده قرار مي گيرد. استفاده از پستانك به عنوان يك قسمت عادت روز كودك احتمالاً وابستگي را افزايش داده و بر موارد مهمي مانند رشد گفتار ، تنظيم و دندانپزشكي تأثير منفي خواهد گذاشت و ممكن است منجر به افزايش عفونت گوش شود.
هرچه كودك به پستانك بيشتر وابسته شود ، مبارزه با شير دادن كودك قبل از اولين تولد سخت تر خواهد بود. به خاطر داشته باشيد كه آنچه اكنون انجام مي دهيد تعيين خواهد كرد كه در هنگام نياز به پستانك براي تبديل شدن به بخشي از گذشته ، چه آسان و چه دشوار براي شما و فرزندتان خواهد بود.

PACI28 مارس 2014
آهو پاسيس آنها به طور همزمان نجات دهنده زندگي هستند و باعث خراب شدن خواب مي شوند. اگر شما در تمام طول شب در حال انجام "رقص پاسي" هستيد ، اين پست وبلاگ براي شما مناسب است!
چرا پاسيس عالي هستندتعداد زيادي جوانب مثبت در استفاده از پستانك وجود دارد:
محافظت در برابر SIDS. استفاده از پستانك به شما كمك مي كند تا خطر ابتلا به SIDS را كاهش داده و براي خواب تا 1 سالگي دوباره توصيه كنيد. با اين وجود توصيه مي شود كه كودك را براي خواب با پاشي كنار بگذاريد ، اما يكبار آن را جايگزين نكنيد.
به نوزادان كمك مي كند تا خود را آرام كنند و رفلكس مكيدن را برآورده كنند. پستانك راهي عالي براي كودك است كه بتواند خود را آرام كند. همچنين ، بيشتر نوزادان نياز به مكيدن دارند كه از زمان صرف شده براي پستان يا بطري بيشتر است. به جاي اينكه مادر به يك پستانك انساني تبديل شود ، پاكچي اين نياز را برآورده مي كند.
آسانتر از شير گرفتن. اگر كودك شما داراي رفلكس مكيدن قوي است ، پاك كردن كودك از پشت در مقابل بسيار راحت تر است. انگشت شست / انگشت خودش. از نظر مربيگري در خواب ، مقابله با يك پستانك بسيار آسانتر از ارتباط تغذيه تا خواب است ، بنابراين اگر مسئله انتخاب بين اين دو براي كمك به خواب كودك شما باشد ، پاشي راه به جايي مي رود.
چرا پاسيك ها چندان عالي نيستندموارد منفي براي استفاده از پستانك نيز وجود دارد:
اگر خيلي زود با كودك شيرخوار معرفي شود ، خطر گيجي پستانك اورجينال اونت پستان وجود دارد. اگر نگراني در مورد شيردهي و استفاده از پستانك داريد با يك مشاور / مربي شيردهي صحبت كنيد.

مكنده هاي غيرتمند ممكن است خط دندان خود را تغيير داده و يا سخنراني را به تاخير بياندازند. به ويژه براي كودكان نو پا هنوز هم از Paci استفاده مي كنند.
ممكن است باعث ايجاد خواب و اختلال خواب شود. هنگامي كه كودك به پستانك وابسته است تا شب را به خواب نبرد ، اغلب هنگام بيدار شدن از وسط شب به همان شرايط مجدداً نياز دارند. احتمالاً كودك زير 8/9 ماه قادر به تعويض پسيوي نيست ، بنابراين او با شما تماس مي گيرد تا بيايد اين كار را براي او انجام دهيد.
از كجا مي توانم بدانم كه پيچي بايد برود؟تعداد زيادي از نوزادان وجود دارند كه از خواب رفتن براي چرت زدن / خوابيدن با پستانك كاملاً خوب هستند و واقعاً مراقب نيستند كه شب هنگام از بين برود. اين نوزادان ممكن است شب ها بيدار شوند (مانند همه نوزادان) ، اما قادر به آرامش خود در خواب هستند بدون اينكه بخواهند والدين خود را براي جايگزين كردن آرامش خود بخواهند دوباره بخوابند. براي اين نوزادان ، والدين ممكن است صلح را به عنوان يك مسئله درك نكنند و ممكن است تصميم بگيرند كه آن را براي مدت زمان مشخص نشده اي حفظ كنند.با اين وجود ، معمولاً نوزاداني كه به پستانك براي خوابيدن نياز دارند ، هر بار كه در شب بيدار مي شوند نيز به آن احتياج دارند. براي يك نوزاد تازه متولد شده ، اين بيدار شدنها زياد اتفاق مي افتد. پستانك شبرنگ اونت براي اطلاعات بيشتر در مورد چگونگي عملكرد خواب نوزاد ، مي توانيد از پست وبلاگ من ديدن كنيد. حتي براي يك كودك بزرگتر ، شما بايد هر شب 45 دقيقه - 2 ساعت "رقص پاسي" را انجام دهيد. اگر اين مورد باشد ، كودك شما خواب تلفيقي را كه لازم دارد دريافت نمي كند ، و شما هم نيستيد.حتي اگر كودك شما در رده سابق قرار داشته باشد و بتواند با پاچي بخوابد و تمام شب بخوابد ، مواردي وجود دارد كه بايد آنها را در نظر بگيريد. چه مدت قصد داريد تا پاشي حفظ شود؟ سرانجام كودك بايد بياموزد كه چگونه بدون آن بخوابد و هر چه مدت زمان بيشتري از آن استفاده كند ، "يادگيري مجدد" نحوه خوابيدن براي آنها دشوارتر است. همچنين ، گرفتن پيسي از كودك نو پا ، غالباً عملي بسيار دشوارتر از دور كردن آن از كودك است.

چه موقع پاشي را خيس كنيممتأسفانه هيچ سن جادويي وجود ندارد كه چه موقع بايد از شر مكنده خلاص شويم اما همانطور كه به همه مشتري هايم مي گويم - زودتر ، آسان تر.قبل از سن تقريباً 8 ماهگي ، نوزادان مفهوم "پايداري شي" را درك نكرده اند. آنچه در اصطلاحات معني دار است اين است كه اگر پستانك درست جلوي چشمان آنها نباشد ، براي آنها وجود ندارد. اين بدان معني نيست كه اگر شما سعي كنيد كودك خود را بدون چشمي دراز بكشيد ، وقتي عادت كرده است هميشه گريه كند ، گريه نخواهد كرد ، اما اين Paci واقعي نيست كه آنها گريه مي كنند ، دليل اين است كه آنها نمي دانند چگونه خود را تسكين دهند به هر روش ديگري پستانك اونت چون هنوز اين مهارت را آموزش نداده اند.بين 8 ماه تا 18 ماه ، نوزادان مفهوم "پايداري شي" را درك كرده اند اما هنوز بعيد به نظر مي رسد كه آنها پيوست عميقي به پستانك داشته باشند. بنابراين دور كردن آن در اين محدوده سني ممكن است دشوارتر از زماني باشد كه آنها نوزادان جوان بودند ، اما هنوز يك كار بزرگ نبوده است.اگر يك كودك نوپا بالاي 18 ماه به طور مرتب از پستانك خود براي خواب استفاده كند ، پس از گذشت اين سن ممكن است از بين بردن آن كمي جدي باشد. كودك احتمالاً پيوند واقعي با آن برقرار كرده است ، مانند آنها دوست داشتني است و گرفتن آن احتمالاً باعث اشك و عصبانيت خواهد شد (از طرف شما و فرزند شما!) با اين حال ، اين دور از غيرممكن نيست.

چگونه پاسي را از بين ببريمعزيزم A ، از سال 2013 تا كنون صدمه ديده استعزيزم A ، از سال 2013 تا كنون صدمه ديده است
زير 18 ماه: من كاملاً صادق خواهم بود و به شما مي گويم كه در اين سن ، بوقلمون سرد بهترين است. بسياري از روش هاي به اصطلاح "آرام" براي رها كردن كودك از پستانك در سنين پايين وجود دارد (يكي از اين روشها "روش بيرون كشيدن" است كه به كودك اجازه مي دهد تا پاسي تا او تقريباً خوابيده باشد و سپس آن را از بدن خود خارج كند. دهان و ادامه اين كار تا زماني كه او خواب باشد شكنجه!) در حالي كه تمام خانواده هاي من كه با آنها كار مي كنم كه فرزندانشان اعتياد به پاشي دارند ، فكر مي كنند روند بسيار وحشتناكي و وحشتناك خواهد بود ، اما واقعاً هرگز به اندازه فكر كردن آنها بد نيست. . اين كار مربيگري خواب را به دنبال خواهد داشت ، زيرا ما واقعاً كودك را آموزش مي دهيم كه چگونه بخوابد ، اما اين احتمال وجود دارد كه كودك قبلاً عادت داشته باشد كه به طور مستقل بخوابد ، فقط اين مسئله است كه آنها راهي جديد براي آرامش خود پيدا مي كنند. يك آدمك را درگير كنيد. به عنوان والدين ، ​​شما بايد يك روش مربيگري خواب را انتخاب كنيد و به آن بچسبيد ، اما بيشتر اوقات يك يا دو شب خشن و بعد از آن در حالت روشن قرار داريد. همچنين در مورد نوزادان جوان ، ما هنوز در صورت تمايل مي توانيم پستانك را براي استفاده در مواقع بيداري و بدون سردرگمي نگه داريم. فقط اطمينان حاصل كنيد كه يك بار آن را در زمان خواب از بين ببريد ، كه 200٪ با آن سازگار هستيد. ما هنوز از پستانك استفاده مي كنيم كه هنوز با 15 ماه سن من است و وقتي او به تختخوابش فرو رفت ، پاسيوي خود را بيرون مي آورد و به من تحويل پستانك ارتدونسي فيليپس اونت مي دهد. كاملا واضح است كه در گوش او حفر شده است كه اجازه ندارد با آن بخوابد :-)
كودكان نو پا: روش هاي بسيار خلاقانه زيادي وجود دارد كه ما مي توانيم به كودك نو پا پستانك كمك كنيم ، اما اجزاي اصلي هر فرآيند شير گرفتن عبارتند از:

چگونه كودك خود را از پستانك فيليپس اونت خاموش كنيدارسال شده در 25 نوامبر 2013 توسط مدير
اگر فرزند شما هرگز به پستانك خود نرفت ، خود را خوشبخت بدانيد. مي بينيد كه شكستن عادت پستانك كار ساده اي نيست. پستانك ها يا شيريني ها همانطور كه غالباً خوانده مي شوند ، از غريزه طبيعي كودك براي مكيدن راحتي استفاده مي كنند. آنها به خوبي به بسياري از نوزادان خدمت مي كنند و در جالب ترين ساعات آنها را تسكين مي دهند. آكادمي اطفال آمريكا حتي آنها را به عنوان روشي براي مقابله با بيماري ايدز در نوزادان بسيار جوان توصيه مي كند. آنها ، با اين حال ، چيزي از ماندگاري قابل قبول دارند. در يك سالگي ، بسياري از متخصصان كودكان ، لگد زدن به عادت بد بو را توصيه مي كنند زيرا استفاده از آن در يك سال گذشته مي تواند منجر به مشكلات دندانپزشكي يا گفتار در جاده شود. آنچه اكنون چنين كمك بزرگي است مي تواند كاملاً مانع شود ، به اين معني كه بايد در بعضي مواقع وابستگي پستانك را پايان دهيد. البته هيچ راهي براي توضيح اين موضوع در مورد يك ساله شما وجود ندارد. درعوض ، شما بايد از روشي استفاده كنيد كه به شما امكان مي دهد كودك خود را از بوقلمون خود جدا كنيد.
تركيه سرد
اولين روشي كه مي توانيد امتحان كنيد بوقلمون سرد است. تمام پستانكهاي موجود در خانه را جمع كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه هيچكدام از اسباب بازيها در آن مخفي نشده اند يا در پشت ضربه گيرهاي مخفي پنهان نيستند ، و ببينيد كه چگونه مي گذرد. گاهي اوقات ، باور كنيد يا نه ، اين بدون دردسر كار مي كند. دليل اين امر مي تواند اين باشد كه كودكان يك ساله مي شوند ، ديگر نيازي به مكيدن ندارند ، بنابراين اگر به پستانك از نظر عاطفي وابسته نباشند ، ممكن است فقط آن را فراموش كنند. اين اتفاق اغلب نمي افتد ، اما ارزش عكس گرفتن دارد.

روش سه روزه
اگر كودك شما از لگد زدن بوقلمون عادت Paci پذيرايي نكرد ، خريد پستانك اونت روش سه روزه را امتحان كنيد. اين خصوصاً براي كودكاني كه كمي بزرگتر هستند ، خوب كار مي كند. با اين تكنيك ، روز اول به فرزند خود مي گوييد كه مي توانيد ببينيد او چقدر بزرگ مي شود و مي دانيد كه او مي خواهد بچه بزرگ باشد. سپس ، به او مي گوييد كه مي خواهيد او در سه روز تلاش كند تا از بوقلمون خود رها شود. اين موضوع را واقعاً بگوييد و با شكستن اين خبر بسيار خوشحال و هيجان زده شويد. سپس ، در روز دوم ، به فرزند خود بگوييد كه فردا "روز بزرگ" است. روز دوم اين كار را به او بگوييد. در روز سوم و آخر ، فرزند خود را درگير در يك شكار اسكراب كنيد تا همه شيريني هاي موجود در خانه را جمع آوري كرده و توضيح دهد كه آنها بازيافت مي شوند و در اسباب بازي هاي جديد ساخته مي شوند. حتي ممكن است بخواهيد پس از اين كار برود و كودك خود را به يك اسباب بازي ببخشد تا بتواند احساس كند شكم او هنوز به شكلي جديد با او است. با اين روش شما قرار است مثبت بمانيد و از آن پيروي كنيد ، حتي اگر فرزند شما اعتراض كند. تئوري اين امر اين است كه كودك شما به تدريج به اين ايده عادت مي كند و اين نبايد بيشتر از 48 ساعت طول بكشد تا فرزند شما بعد از روز سوم از دست دادن خود برود.
قطع كردن
اگر ترجيح مي دهيد پستانك را آهسته تر از بين ببريد ، مي توانيد از روش برش استفاده كنيد. ابتدا مطمئن شويد كه پستانك در تمام مدت در دسترس نيست. در حقيقت ، شما بايد شروع به نگه داشتن كباب ها در كابينت بالا از ديد كودك كنيد. هنگامي كه فرزند شما به بويك احتياج ندارد ، زيرا او هيچ مشكلي ندارد ، آن را از او دور كنيد. اگر او اين درخواست را كرد ، ببينيد كه آيا مي توانيد او را با چيز ديگري منحرف كنيد. اين زمان بسيار خوبي براي شكستن يك اسباب بازي جديد يا بازي جديد است. سعي كنيد فقط پستانك را در مواقع سختي زياد به كودك خود بدهيد و بخوابيد. سپس ، آن را فقط زماني فراهم كنيد كه وقت آن رسيده باشد كه كودك كوچك شما به آنجا برود

خواب. كودك شما به آرامي عادت مي كند كه با استفاده از اين پستانك فيليپس روش پستانك نداشته باشد. اگر روال روزمره را هنگامي كه شروع به استفاده از روش برش مي كنيد ، تغيير مي دهيد ، پذيرش فرزندتان را ساده تر مي كند. از آنجا كه روال كودك متفاوت است ، او روزهاي خاصي از روز را با binky مرتبط نمي كند - همه چيز جديد خواهد بود. هنگامي كه زمان آن رسيده است كه از خواب بيدمشك در هنگام خواب خودداري كنيد ، ممكن است بخواهيد يك پتو يا حيوان پر شده جديد را براي خوابيدن ، يا يك اسباب بازي موسيقي براي گهواره خود معرفي كنيد.
روش "چه كسي ، من؟"
اگر مي خواهيد روشي يكنواخت تر باشد ، مي توانيد سوراخ هاي پين را در شيريني هاي كودك خود قرار دهيد. مطمئن شويد كه پين ​​استريل است و تنها نازكترين سوراخ در نزديكي پايه لاستيك است. اگر سوراخ هاي بسيار ريز را در شيريني ها قرار دهيد ، وي از مكيدن رضايت نخواهد داشت زيرا لامپ به اندازه هوا پر نخواهد شد. فرزند شما ممكن است فكر كند كه شكسته است يا اينكه ديگر آن را دوست ندارد و به سادگي استفاده از آن را متوقف مي كند. هنگام استفاده از اين روش ، هيچ تقصيري براي از بين رفتن بد بو نخواهيد داشت.
در پايان ، اگرچه بهتر است كودك شما قبل از برقراري ارتباط عاطفي با آن ، از پستانك خود رها كند ، اما نبايد دليلي براي استرس زياد باشد. از اين گذشته ، بيشتر بچه ها با سه يا چهار سالگي به طور مايل خود را ترك مي كنند. از آنجا كه كودكان همواره مهارتهاي مقابله اي جديدي را تجربه مي كنند ، به طور طبيعي مي توانند به راحتي خود را از دست بدهند. از آنجا كه كودك شما بايد در همان زمان ، از بسياري چيزهاي ديگر مانند پرستاري و / يا بطري و پوشك خود دست بكشد ، اگر بيش از حد به عنوان راحتي به آن وصل شود ، محروم كردن او از پستانك خود ممكن است خيلي زياد باشد. شي. اگر اينگونه باشد ، متخصصان اطفال مانند دكتر كارن برش از كاروليناي شمالي مي گويند كه خوب نيست پستانك آخرين چيزي باشد كه به كنار مي رود.

پستانداران - از آنها استفاده كنيد ، سپس آنها را از دست دهيدمتخصصان نسبت به استفاده طولاني مدت از ساروجها هشدار مي دهند
خواه فرزند اول شما باشد يا فرزند سوم شما ، يك نوزاد متولد شده پستانك ارتدونسي اونت ، شادي كامل و همچنين هجوم احساسات و مسئوليت را به همراه خواهد داشت. به احتمال زياد شما برخي از كارهاي خانه را انجام داده ايد ، و در مورد مراقبت از اين بسته كوچك و گرانبها مطالعه كرده ايد. يك پستانك يا دو احتمالاً به همراه تمام ملزومات ديگر درون كيسه پوشك پر شده است. همه شيرخوارها به پستانك نمي روند ، برخي ترجيح مي دهند انگشت شست خود يا انگشتان دست والدين باشند ، در حالي كه برخي ديگر نيازي خاصي به چيزي ندارند.
دلايل استفاده از پستانك در اوايل ماهمطالعات نشان داده اند كه استفاده از آن خطر ابتلا به سندرم مرگ ناگهاني نوزادان (SIDS) را كاهش مي دهد.پستانك ها مي توانند به نوزادان كمك كنند تا خودشان را تسكين دهند و رفلكس مكش را راضي كنند.هنگامي كه شما آماده شير دادن به كودك هستيد ، راحت تر از پستانك از انگشت شست خود راحت است.اما محدوديت هاي استفاده و مدت زمان استفاده بايد در نظر گرفته شود. اين همان چيزي است كه متخصصان مي گويند.
متخصص اطفالآكادمي اطفال آمريكا نشان مي دهد كه بچه ها چند ماه قبل از اولين سال تولد خود از پستانك جدا مي شوند. والدين بايد مراقب باشند كه فرزندانشان بيش از حد از پستانك ها استفاده نكنند يا وابستگي بيش از حد نداشته باشند. دوده بايد نياز شديد به مكيدن را برآورده كند ، نه اينكه جايگزين يا تأخير كند.
هيچ مطالعه اي مزاياي استفاده طولاني مدت از پستانك و / يا بطري را نشان نمي دهد. نوزادان بايد بتوانند از تعامل با ديگران ، در درون خود يا از منابع خارجي (پتو ، حيوان مورد علاقه پر شده و غيره) راحتي پيدا كنند. والدين بايد به فرزندانشان كمك كنند كه رشد خود به خودي خود را بدون استفاده از پستانك كننده ها افزايش دهند.

عفونت گوش و تأثير بر درك اطلاعات شنيداريعلاوه بر اين ، مطالعات ، استفاده از پستانك را با خطر سه برابر بيشتر از عفونت گوش مرتبط كرده است. يك مطالعه پستانك التراسافت اونت نشان داد كودكاني كه از پستانك استفاده نمي كنند 33٪ كمتر از عفونت گوش مياني را نشان مي دهند. بيش از دو عفونت گوش در طي يك سال قبل از سن 2 سالگي مي تواند تأثير معني داري بر رشد كافي گفتار و درك اطلاعات شنيداري داشته باشد.
مكيدن مداوم روي پستانك باعث مي شود لوله هاي شنوايي به طور غير طبيعي باز شوند و اين باعث مي شود تا ترشحات از گلو به داخل گوش مياني سرازير شود. اين انتقال باكتريها در ترشحات ممكن است منجر به عفونت گوش مياني شود.
آسيب شناس گفتار-زبانگفتار و زبان درماني اين موقعيت انجمن شنوايي گفتار و زبان آمريكا (ASHA) است كه استفاده بيش از حد از پستانك مي تواند در ايجاد گفتار اختلال ايجاد كند. غالباً باعث مي شود كه زبان بين دندانها به جلو بپيچد و باعث شود كه دندانهاي فوقاني به سمت لب بپيچد ، يا به وجود مي آيد كام كام باريك.
پستانكها مي توانند در ايجاد حركت نوك زبان مورد نياز براي برخي از توليدات صدا دخالت كنند. استفاده بيش از حد از پستانك در صورت استفاده طولاني تر از مقدار توصيه شده ، بر مهارت گفتاري كودكان تأثير مي گذارد.

تأخير در لفظ هاي مناسباگر دهان كودك هميشه با پستانك اشغال شده باشد ، مي تواند تاخير در لفظ هاي مناسب (نوازش و تقليد اصوات) و رشد زبان بيان داشته باشد. صحبت با پستانك در دهان ، حركت حركتي صدا صدا را تحت تأثير قرار مي دهد. كودكان مي توانند به جاي تلاش براي استفاده از اصوات و كلمات ، پستانك را در نظر بگيرند و به نيازهاي خود برآورده كنند و به پيشرفت ارتباطي بهتر منجر شود.
دندانپزشكدندانپزشك انجمن دندانپزشكي آمريكا (ADA) اظهار پستانك خرسي اونت مي دارد در صورت استفاده از دستگاه هاي پستانك ، بعد از سن 2 سالگي ، خطر ابتلا به دندان هاي بيرون زده و نيش نامناسب وجود دارد ، كه اين امر بر توليد گفتار نيز تأثير مي گذارد. استفاده طولاني مدت مي تواند بر ترازبندي دندانها و تغيير در شكل سقف دهان مؤثر باشد.
تأثيراتي بر توسعه و تنظيم گفتارشيرخوار شما موجودي ريز و درشتي است كه نياز به مراقبت و توجه زيادي دارد و در بسياري از مواقع استفاده از مشروبات الكلي براي پستانك وجود دارد. با اين وجود والدين بايد در نظر بگيرند كه كي ، كجا و چرا پستانك مورد استفاده قرار مي گيرد. استفاده از پستانك به عنوان يك قسمت عادت روز كودك احتمالاً وابستگي را افزايش داده و بر موارد مهمي مانند رشد گفتار ، تنظيم و دندانپزشكي تأثير منفي خواهد گذاشت و ممكن است منجر به افزايش عفونت گوش شود.
هرچه كودك به پستانك بيشتر وابسته شود ، مبارزه با شير دادن كودك قبل از اولين تولد سخت تر خواهد بود. به خاطر داشته باشيد كه آنچه اكنون انجام مي دهيد تعيين خواهد كرد كه در هنگام نياز به پستانك براي تبديل شدن به بخشي از گذشته ، چه آسان و چه دشوار براي شما و فرزندتان خواهد بود.

PACI28 مارس 2014
آهو پاسيس آنها به طور همزمان نجات دهنده زندگي هستند و باعث خراب شدن خواب مي شوند. اگر شما در تمام طول شب در حال انجام "رقص پاسي" هستيد ، اين پست وبلاگ براي شما مناسب است!
چرا پاسيس عالي هستندتعداد زيادي جوانب مثبت در استفاده از پستانك وجود دارد:
محافظت در برابر SIDS. استفاده از پستانك به شما كمك مي كند تا خطر ابتلا به SIDS را كاهش داده و براي خواب تا 1 سالگي دوباره توصيه كنيد. با اين وجود توصيه مي شود كه كودك را براي خواب با پاشي كنار بگذاريد ، اما يكبار آن را جايگزين نكنيد.
به نوزادان كمك مي كند تا خود را آرام كنند و رفلكس مكيدن را برآورده كنند. پستانك راهي عالي براي كودك است كه بتواند خود را آرام كند. همچنين ، بيشتر نوزادان نياز به مكيدن دارند كه از زمان صرف شده براي پستان يا بطري بيشتر است. به جاي اينكه مادر به يك پستانك انساني تبديل شود ، پاكچي اين نياز را برآورده مي كند.
آسانتر از شير گرفتن. اگر كودك شما داراي رفلكس مكيدن قوي است ، پاك كردن كودك از پشت در مقابل بسيار راحت تر است. انگشت شست / انگشت خودش. از نظر مربيگري در خواب ، مقابله با يك پستانك بسيار آسانتر از ارتباط تغذيه تا خواب است ، بنابراين اگر مسئله انتخاب بين اين دو براي كمك به خواب كودك شما باشد ، پاشي راه به جايي مي رود.
چرا پاسيك ها چندان عالي نيستندموارد منفي براي استفاده از پستانك نيز وجود دارد:
اگر خيلي زود با كودك شيرخوار معرفي شود ، خطر گيجي پستانك اورجينال اونت پستان وجود دارد. اگر نگراني در مورد شيردهي و استفاده از پستانك داريد با يك مشاور / مربي شيردهي صحبت كنيد.

مكنده هاي غيرتمند ممكن است خط دندان خود را تغيير داده و يا سخنراني را به تاخير بياندازند. به ويژه براي كودكان نو پا هنوز هم از Paci استفاده مي كنند.
ممكن است باعث ايجاد خواب و اختلال خواب شود. هنگامي كه كودك به پستانك وابسته است تا شب را به خواب نبرد ، اغلب هنگام بيدار شدن از وسط شب به همان شرايط مجدداً نياز دارند. احتمالاً كودك زير 8/9 ماه قادر به تعويض پسيوي نيست ، بنابراين او با شما تماس مي گيرد تا بيايد اين كار را براي او انجام دهيد.
از كجا مي توانم بدانم كه پيچي بايد برود؟تعداد زيادي از نوزادان وجود دارند كه از خواب رفتن براي چرت زدن / خوابيدن با پستانك كاملاً خوب هستند و واقعاً مراقب نيستند كه شب هنگام از بين برود. اين نوزادان ممكن است شب ها بيدار شوند (مانند همه نوزادان) ، اما قادر به آرامش خود در خواب هستند بدون اينكه بخواهند والدين خود را براي جايگزين كردن آرامش خود بخواهند دوباره بخوابند. براي اين نوزادان ، والدين ممكن است صلح را به عنوان يك مسئله درك نكنند و ممكن است تصميم بگيرند كه آن را براي مدت زمان مشخص نشده اي حفظ كنند.با اين وجود ، معمولاً نوزاداني كه به پستانك براي خوابيدن نياز دارند ، هر بار كه در شب بيدار مي شوند نيز به آن احتياج دارند. براي يك نوزاد تازه متولد شده ، اين بيدار شدنها زياد اتفاق مي افتد. پستانك شبرنگ اونت براي اطلاعات بيشتر در مورد چگونگي عملكرد خواب نوزاد ، مي توانيد از پست وبلاگ من ديدن كنيد. حتي براي يك كودك بزرگتر ، شما بايد هر شب 45 دقيقه - 2 ساعت "رقص پاسي" را انجام دهيد. اگر اين مورد باشد ، كودك شما خواب تلفيقي را كه لازم دارد دريافت نمي كند ، و شما هم نيستيد.حتي اگر كودك شما در رده سابق قرار داشته باشد و بتواند با پاچي بخوابد و تمام شب بخوابد ، مواردي وجود دارد كه بايد آنها را در نظر بگيريد. چه مدت قصد داريد تا پاشي حفظ شود؟ سرانجام كودك بايد بياموزد كه چگونه بدون آن بخوابد و هر چه مدت زمان بيشتري از آن استفاده كند ، "يادگيري مجدد" نحوه خوابيدن براي آنها دشوارتر است. همچنين ، گرفتن پيسي از كودك نو پا ، غالباً عملي بسيار دشوارتر از دور كردن آن از كودك است.

چه موقع پاشي را خيس كنيممتأسفانه هيچ سن جادويي وجود ندارد كه چه موقع بايد از شر مكنده خلاص شويم اما همانطور كه به همه مشتري هايم مي گويم - زودتر ، آسان تر.قبل از سن تقريباً 8 ماهگي ، نوزادان مفهوم "پايداري شي" را درك نكرده اند. آنچه در اصطلاحات معني دار است اين است كه اگر پستانك درست جلوي چشمان آنها نباشد ، براي آنها وجود ندارد. اين بدان معني نيست كه اگر شما سعي كنيد كودك خود را بدون چشمي دراز بكشيد ، وقتي عادت كرده است هميشه گريه كند ، گريه نخواهد كرد ، اما اين Paci واقعي نيست كه آنها گريه مي كنند ، دليل اين است كه آنها نمي دانند چگونه خود را تسكين دهند به هر روش ديگري پستانك اونت چون هنوز اين مهارت را آموزش نداده اند.بين 8 ماه تا 18 ماه ، نوزادان مفهوم "پايداري شي" را درك كرده اند اما هنوز بعيد به نظر مي رسد كه آنها پيوست عميقي به پستانك داشته باشند. بنابراين دور كردن آن در اين محدوده سني ممكن است دشوارتر از زماني باشد كه آنها نوزادان جوان بودند ، اما هنوز يك كار بزرگ نبوده است.اگر يك كودك نوپا بالاي 18 ماه به طور مرتب از پستانك خود براي خواب استفاده كند ، پس از گذشت اين سن ممكن است از بين بردن آن كمي جدي باشد. كودك احتمالاً پيوند واقعي با آن برقرار كرده است ، مانند آنها دوست داشتني است و گرفتن آن احتمالاً باعث اشك و عصبانيت خواهد شد (از طرف شما و فرزند شما!) با اين حال ، اين دور از غيرممكن نيست.

چگونه پاسي را از بين ببريمعزيزم A ، از سال 2013 تا كنون صدمه ديده استعزيزم A ، از سال 2013 تا كنون صدمه ديده است
زير 18 ماه: من كاملاً صادق خواهم بود و به شما مي گويم كه در اين سن ، بوقلمون سرد بهترين است. بسياري از روش هاي به اصطلاح "آرام" براي رها كردن كودك از پستانك در سنين پايين وجود دارد (يكي از اين روشها "روش بيرون كشيدن" است كه به كودك اجازه مي دهد تا پاسي تا او تقريباً خوابيده باشد و سپس آن را از بدن خود خارج كند. دهان و ادامه اين كار تا زماني كه او خواب باشد شكنجه!) در حالي كه تمام خانواده هاي من كه با آنها كار مي كنم كه فرزندانشان اعتياد به پاشي دارند ، فكر مي كنند روند بسيار وحشتناكي و وحشتناك خواهد بود ، اما واقعاً هرگز به اندازه فكر كردن آنها بد نيست. . اين كار مربيگري خواب را به دنبال خواهد داشت ، زيرا ما واقعاً كودك را آموزش مي دهيم كه چگونه بخوابد ، اما اين احتمال وجود دارد كه كودك قبلاً عادت داشته باشد كه به طور مستقل بخوابد ، فقط اين مسئله است كه آنها راهي جديد براي آرامش خود پيدا مي كنند. يك آدمك را درگير كنيد. به عنوان والدين ، ​​شما بايد يك روش مربيگري خواب را انتخاب كنيد و به آن بچسبيد ، اما بيشتر اوقات يك يا دو شب خشن و بعد از آن در حالت روشن قرار داريد. همچنين در مورد نوزادان جوان ، ما هنوز در صورت تمايل مي توانيم پستانك را براي استفاده در مواقع بيداري و بدون سردرگمي نگه داريم. فقط اطمينان حاصل كنيد كه يك بار آن را در زمان خواب از بين ببريد ، كه 200٪ با آن سازگار هستيد. ما هنوز از پستانك استفاده مي كنيم كه هنوز با 15 ماه سن من است و وقتي او به تختخوابش فرو رفت ، پاسيوي خود را بيرون مي آورد و به من تحويل پستانك ارتدونسي فيليپس اونت مي دهد. كاملا واضح است كه در گوش او حفر شده است كه اجازه ندارد با آن بخوابد :-)
كودكان نو پا: روش هاي بسيار خلاقانه زيادي وجود دارد كه ما مي توانيم به كودك نو پا پستانك كمك كنيم ، اما اجزاي اصلي هر فرآيند شير گرفتن عبارتند از:

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 4404
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه